expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20. 1. 2014.

Stardoll Trades # 13 Evil Panda

Evil  Panda po mom misljenju  ima glupe stvari -.- Ima sada neke nove stvari nisu nesto.. Preskupo je i stvari su sve  za sd,skoro nista u sc... Ima puno odece,ali mi se ni malo ne svidja

-NE SVIDJA MI SE...-

-Stvari;
-Cene,preskupo je;
-Naziv radnje

To je to... Nmg na pisem da mi se svidja kad mi se ne svidja tako da je normalno da napisem iskreno nego da lazem da mi se svidja :/
Komentarisite!
VASA,

5 коментара:

  1. Анониман20.1.14. 17:09

    Meni je "EVIL PANDA" predobra radnja i ima mnogoooo retro cool stvari ali ja postujem i tudja misljenja:))))FancyEna6

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман21.1.14. 21:28

      Tvoje misljenje,ali meni se ne svidja najiskrenije :) Postujem i ja tvoje misljenje :D
      -NataStarDoll01

      Избриши
  2. Анониман21.1.14. 16:31

    Ti si dobra bloggerica.. ali jedan savjet.. nemoj pisati skracenice , jer post mora da bude sve od-doo ! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман21.1.14. 21:29

      Hvala,potrudicu se da ne pisem skracenice vise,ali sam bas zurila kada sam pisala :)
      -NataStraDoll01

      Избриши
  3. Po meni nije nešto,ali imam neku odeću iz te trgovine..:)
    FunBibi123super

    ОдговориИзбриши