expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 1. 2014.

Stardoll Trades # 8 Magic Emporium :)

-Magic Emporim-

  Nikad culi za ovu trgovinu? xD  Kada je moj brat izvukao papiric i na njoj ova trgovina ja sam mislila da ju je izmislio posto nisam znala da postoji u Starplazi xD 
 Evo mozda ako se ne secate koja je ovo trgovina,mozda vam slike osveze pamcenje ;)
 
                                                                                             Da li se sada secate ove trgovine? Ja je nikada ne bi posetila da je nisam izvukla jer ne posecujem DEKOR cesto :))) Trgovina ima 2-3 stranice,vezana je za neke madjionicarske trikove,sve je u stardollarima malkice je skupo,ali sta je tu je xD

 

-Svidja mi se...-

-Jer ima puno lepih stvari :)
-Jer nigde drugde nema slicnih stvari u Starplazi
-Jer svaka stvar ima svoje mesto,a ne kao u BASIC-u sve  razbacano 

-Ne svidja mi se...-

-Jer je sve za stardollare i preskupo je :/

To je to o ovoj ''popularnoj'' trgovini xD
Da li vam se svidja?
Komentarisite i pogledajte postove ispod!
Najvise vas voli vasa,
 

2 коментара: