expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30. 1. 2014.

Nova kolekcija Callie's Picks Issue No. 8 - Red Carpet Ready ♥

Hejjj , evo konacno sam ozdravila. :D
Izvinjavam se sto ovo tek sada objavljujem , ali stvarno
sam bila sprecena. xD

Dakle , stigla nam je nova kolekcija trgovine
Callie's Picks , koja se zove: Red Carpet ready , sto bi znacilo:
Crveni tepih je spreman. Tako da nas u ovoj kolekciji ocekuju
glamurozne haljine insprisane haljinama koje su poznate licnosti
nosile dok su hodale i pozirale Crvenim tepihom. ♥

Evo kakva reklama/obavestenje mi je stiglo od stardoll-a:

Predobra je slika. Odlicna grafika. Bas mi se svidja. ♥♥♥
Evo i kako izgleda nova kolekcija u starplazi:

(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Iskreno , haljine i nisu nesto. Retko koja mi se svidja.
A i videla sam da su one ljubicaste mindjuse stavili 9sd ,
cini mi se , a na bazaar-u ste ih mogli naci od 2sc do 200sc.
I da , u VOILE je bila ova haljina bela dugacka , za cini mi se
8-9sd , a sada je 28sd.
Jedino mi se svidja ovde sto su stavili neke haljine koje su na bazaar-u
i do 600sd , a ovde su do 40sd ako se ne varam. :)))

Evo i stvari za sc:

Pa i nisu nesto. Jedino sam stikle kupila. xD
A vi?
Da li vam se svidja nova kolekcija?
Da li ste kupili, ili ce te kupiti nesto?

Evo i kako vam je Callie opisala kolekciju:

(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
A sada nasla sam nekoliko haljina koje su u stvarnosti iste kao u
novoj kolekciji:

Pogledajte , pa haljine su skoro identicne. ♥
 

♥♥♥


♥♥♥
 

E sada nesto cudno oko cena...
 
Ta ista haljina u ARHIVE je kostala 16sd ,a  sada
je u Callie's Picks 36sd. Msm jeste da na bazaar-u stavljaju
i za 600sd , ali ipak ako su vec vratili haljinu u trgovinu ,
onda su trebali da stave istu cenu. xD
 
I ova haljina , bila je 10sd , a sada je: 28sd

Poprilicno dug post , zar ne?
Zelela sam da vam se oduzim , zato sto nisam pre napisala. xD

Voli vas vasa ,



1 коментар:

  1. Анониман30.1.14. 14:37

    Jedne crne stikle su tu ja mislim 9 sd,a ima ih za 40 sc u nezz sad kojoj trgovini!!1

    ОдговориИзбриши