expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31. 1. 2014.

stardresing hair

bok evo mene konačno na kompjuteru ali samo sada dok mi se ne popravi i ubiti ovo je moja nova rubrika stardresing hair popularne stardresing kose pa evo za danas sam pripremila kosu koju je dizajnirala SweetNytmare

evo slike kose:
 
ljepa crna duga kosa ja je imam i obožavam je vrlo je popularna što vi mislite kakva je dali je ljepa dali je imate?
 
odgovorite komentarom!
 
i evo još jedne kose meni je predivnaaa dizajnirala ju je Nitiel a evo i slike

kosa je jednostavna smeđa i meni jako ljepa! kakva je vama dali je imate ? odgovorite u komentare!
 
o da i prva slika kosa od SweetNytmare inače košta oko 79 sd više nisam točno sigurna a ja sam je našla za 56 sd to je slučajnost ali takvu cjenu kod dizjanerice te kose nčete nači !
 
kosa od Nitiel inače košta oko 67 sd a ja sam je našla za 44sd isto slučajnost i nisam je kupila kod dizajnerice več tražila kosu kod nekih i pronašla sam tu!
 
 
eto to bi bilo sve u ovome postu nadam se da vam se sviđa nova rubrika
 
voli vas vaša
 
 
 

2 коментара: