expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 1. 2014.

Stardoll Trades # 14 Riviera :))))

-Riviera-
Trgovina sa letnjim stvarima! Sve je u sd (barem tako mislim) nisam kupovala nista u  njoj,ali je prelepa! Ima puno stvari i letos je dobila nekoliko novih stvari ako se dobro secam :D  Volela bih da imam sve stvari iz te trgovine jer su prosto bozanstvene! Evo kako izgleda:


  

-Svidja mi se-
-Jer ima puno stvari;
-Jer su stvari prelepe :)));
-Jer se menjala barem jednom letos (ako nije i dva puta posto ja ne igram stardoll od juna vec od jula);

-Ne svidja mi se-
-Jer je sve u stradolarima;

To je to o ovoj trgovini,mislim da necu moci danas dva posta,moram da ucim istoriju i geografiju (ako se setim) xD I moram da naucim vlasko i srpsko kolo :/ Meni bas ne ide to kolo nikako.Vlasko znam,a srpsko :O Meni je teze srpsko nego vlasko xD Salim se znam oba po malo,a nijedno ne znam kako treba xD Ocekuje me dugo predavanje,ali mora se... ;)
Komentarisite!
Vasa ''izmucena'',
                                                                                                             

2 коментара: