expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 1. 2014.

Stardoll Trades # 9 Decades

-Decades-

Decades je meni bezveze trgovina :/ Ne volim da je posecujem niti da kuujem u njoj...
Decades ima puno stvari i puno strana,vecina je u stardolarima,ali ima nesto i za starkovanice. Ovako izgleda

                                                                                                                                                                       -Svidja mi se...-

-Jer ima puno stavri;
-Jer nije sve u stardolarima;

-Ne svidja mi se...-

-Jer je vecina za stardolare;
-Jer se nije skoro menjala;
-Jer ima nekih stvarno ruznih i bezveze stvari;
-Ne svidjaju mi se lutke na kojima je odeca,mene uhvati jeza kad ih pogledam xD

To je to o Decades-u
Da li volite ovo trgovinu ili ne?
Komentarisite,molim vas!
Najnajvise vas voli vasa,
                                                                                            

2 коментара:

  1. Ne sviđa mi se trgovina,a ima I ponekih stvari koje mi se sviđaju!:)
    FunBibi123super

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман28.1.14. 20:02

      Isti slucaj i kod mene :)
      -NataStarDoll01
      /\.../\
      ( = '.' =)
      -(,,)-(,,)-

      Избриши