expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31. 3. 2014.

Angel make up - Make up sa Nathalie

Evo jednog laganog i lepog make up tutoriala koji ce va pokazati kako izgledati kao andjelak.
Moze vam pomoci kod moje nastavnice istorije -.-'
Ipak, ovo nece biti lak make up kao sto su moji inace.
Dakle bice malo tezi, ali je prelep, elegantan, romantican i jedinstven.

Pocnimo.

Pocnite sa dva sloja obicne bele senke koju cete naneti u 3 sloja preko kapaka, u obliku krila.
Sada dodajte onu najsveliju plavu, skoro belu, LUXE senku preko toga, u jednom sloju. Drugi sloj cete staviti ovde gde je ovo crno sto ima na svim ocima, kao neka senka.
Znate onu svetlo sivu senku sto se dobija od akademije? E pa nju cete staviti u ugove bele.
Sada je na redu olovka. Stavicemo crnu na spoljasnje uglove oka, plavu na sredinu i belu u unutrasnje uglove.
Sada dodajte beli eyeliner tamo gde imamo belu olovku, plavi eyeliner preko plave i crni na crnu olovku.
Dodajte maskare za volumen i za duzinu.
Za usne, koristite neutralni Baby Pink sjaj. Jedna od mojih oiljenih nijansi sjajeva!
I dodajte sjaj.
Prvo braon rumenilom osencite lice...
A onda rozim dodajte 'rumenilo' xD
Ja sam dodala puno umetnih trepavica, dijamanata i srebra, i pokusala sam da improvizujem oreol xD
Naravno, uredno ukovrdzana  talasasta plava (sto svetlija) kosa je obavezna.


To je to! Da li vam se dopada?
Sledeci make up (sutra) je na temu djavola.
:D
Komentarisite ako imate neku ideju za make-up, ili zelite make-over svoje lutke, samo napisite sta zelite od toga i ime svoje stardoll lutke!
Pozz,

1 коментар: