expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

27. 3. 2014.

Nova kolekcija trgovine Callie's Picks - Issue No. 12 - Pretty in Pastels ♥

Hejjj , kako ste mi?
Izvinjavam se sto kasnim sa objavama , jako sam se prehladila... :D
Jedva disem... :///

Nego , da predjemo na post. :)
Stigla nam je nova kolekcija trgovine Callie's Picks. ♥
Zove se: Pretty in Pastels sto u prevodu znaci: Prilicno lepo
u pastelnim bojama... Ali ja msm da su oni mislili na trgovinu Pretty 'n Love , 
pa onda znaci trgovina Pretty in Love u pastelnim bojama. :D
Ma nevazno. :D

Evo kako izgleda slika u poruci:

Nije lose na prvi pogled , ali kolekcija mi vise lici na kolekciju
trgovine Pretty 'n Love... :/ ♥
A vama? ♥

Evo kako izgleda kolekcija u izlogu u starplazi:
Nije mi se nista svidelo na prvi pogled... :/
A vama? ♥

I evo kako izgleda nova kolekcija:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Iskreno , skoro i se nista ne svidja... Kupila sam cini mi se
2 stvari za sc i necu vise nista. :/
A vi? ♥


Evo sta ima za sc:
Dobro , bar to nije lose... :/ ♥

Kako vam se svidja nova kolekcija? :)
-Kupujete nesto? ♥

-Komentarisite. ♥

Voli vas vasa,


2 коментара: