expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25. 3. 2014.

Nova stvar u StarDesign Fashion/Moda ♥

Hejjj , pa kako ste mi? :D
Jojj , jedva sam cekala da dodjem kuci. :D
Imala sam pismenu iz matisa , pitala me je istoriju... :D
Srecom iz istorije sam dobila 5 , ali kuku meni kad oceni matis. :D
Kako je vama u skoli? :)

Nego da ja predjem na post... xD

Dakle , u StarDesign Fashion/Moda stigla nam je jos jedna nova stvar...
...tacnije stigla nam je jedna haljina... :D
Evo kako izgleda , koliko kosta i gde se nalazi u StarDesign Fashion/Moda:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Prva je na 5. stranici (poslednjoj). Kosta 12sd. :)
Iskreno na prvi pogled i nije losa , ali nekako je staromodna... :/
Evo kako sam je ja napravila:
Ima ove rupice koje me uzasno nerviraju... -.-"
Da nema njih , iskreno haljina bi bila lepsa... :D
Bar meni , sta vi mislite? :)

-Da li vam se svidja haljina? :)
-Kupujete/Pravite? ♥

-Komentarisite. ♥

Voli vas vasa,



2 коментара:

  1. Анониман25.3.14. 14:49

    Moja haljina nije niss bolja xD , i meni se nesvidjaju te rupice x__x

    GirlsNensi

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман25.3.14. 15:44

    http://sketchtoy.com/59858457
    ~ Ja sam hehe ♥

    ОдговориИзбриши