expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 3. 2014.

Sarina dilema - Roman by: Nathalie

Hejj!!!
Jako mi je drago da vam se dopala knjigica :D
Zato ovde imamo nastavak!!!
Nadam se da ce vam se dopasti.

#Sarina dilema#
-2.DEO-

"Ćao svima!!!" rekla sam cium sam uskocila u kola, na prednje sediste, odmah do Markosa, Reneinog starijeg brata, koji je vozio njihov sportski crveni kabriolet. Rene sedi nazad.
"Sada vozi desno, da pokupimo Stefani, Mark. Ovaj, Mars".
"Prekini da me zoves tako, Vecero!", ljuti se Markos.
"A zasto da ne? Sada kada mi ne mozes nista!!!"
Upitno sam je pogledala, a ona je rekla: "Jutros sam ga uhvatila da je zapalio ispod stepenica. Pre neki dan je dokrajcio jedno pivo tati iz ledja. Sada ga drzim u saci, i mora da se ponasa prema meni kao rob ako ne zeli da kaze mami sta radi. Jer, ako roditelji saznaju, bice svasta!"
Markos je izgledao kao da zeli da je odalami posred njenog lepog lica.
Stali smo ispred Stefanine kuce i ona je, nakon sto nam je dala po poljupcic u obraz (sem Markosu, koga je pozdravila) sela nazad, do Rene.
Stefani, Venera i ja - svi nas zovu najboljim drugaricama. Najbolje drugarice!? Ne, to je malo. Mi smo sestre. Nerazdvojne smo. Sta smo jedna bez druge? Mi smo trecine. Trecine od celog koje cinimo zajedno, postajemo jedno kada to pozelimo. Stefanina starija sestra, koja pravi nakit, napravila nam je po ogrlicu. Na svakoj ogrlici pise po jedna rec -
Best friends forever.
Rene ima "Best", ja "Friends" a Stef "Forever". Nase ogrlice zajedno formiraju srce. Kada se zajedno slikamo sa tim ogrlicama, i sliku postavimo na Twitter ili na Instagram, svima se dopada i svi kazu da smo sjajne jedna za drugu -  i da je sjajno to sto uopste iamo jedna drugu.
Ja se slazem.
Stizemo pred skolu. Hvala bogu pa je danas poslednji dan - ne bih prezivela ni minut vise. Sutre pocinje letnji raspust, sto znaci - lencarenje, sloboda, uzivancija.
Cim so usle u dvoriste - momci pocinju sa danasnjom turom proganjanja - Dejvid, Sem, Dzejms, Vilijam, Majkl, Filip i Aleks. Smaraci.
"Hej, devojke! 'eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!" , urla onaj dosadnjakovic Sem.
Zasto u skoli nema normalnog tipa? Osecajnog, zgodnog, divnog prema devojkama, umesto da ih smara!? Nekog kao ON...
Ma sta ja pricam!? Videla sam ga jednom u zivotu. I ja zaljubljena!? ALI JESAM!!!
Uh... nadam se da se ne lozi na gole surferke tipa Kejt Bosfort...
"Hi, guys!!!" vise Vanesa zavodnicki. Ona trci za njima, a nas smara da smo srecnice jer se javljaju nama. "Smaras, Vanesa!!!" dere se Dejvid.
Zvoni. Hvala bogu. Jos ce se ponuditi rance da nam ponesu. Ne, hvala. Prosli put su mi ispustili mace kad su se ponudili da ga sterilisu. Ne pitajte.
Ulazimo u ucionicu. 
Cekaj.
Ne.
O, MOJ BOZE!
 
To je to za drugi deo... Nadam se da va se dopalo.
Izvinite ako ima gresaka, ne radi mi bas najbolje slovo M, nekad hoce, nekad nece da se pojavi na ekranu...
Za nastavak 5 komentara (mogu i bloggerice :D)
Voli vas vasa

6 коментара: