expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 3. 2014.

CG i CATWALK (zanimljivost) xD

Hejjj!

Ovaj post nije vezan ni za jednu moju rubriku xD
Ovo je vise kao neka ''zanimljivost'' kako Stardoll nije fer...
Juce sam nesto pricala sa jope777 i spomenila je kako ko pobedi u Catwalk-u da je sutra CG...
Interesovalo me je da li je to istina pa sam morala da proverim :D
Ovako...
Slikala sam juce ko je pobedio na Catwalku:
(evo slike)
 
Za svaki slucaj sma uslikala sve od 1. do 10. mesta xD
Znaci u Catwalk-u je juce pobedila Paula.Plock95
A danas je CG
Slika jeste malo mutna,ali iz odredjenih razloga xD
CG je jucerasnja pobednica na Catwalk-u Paula.Plock95
:O
Pa ja ne mogu da verujem...
Nije fer uopste...
Moramo da idemo na duzi nacin da bismo dosli da Catwalka,a jos i CG postaje pobednica njega...
Pa stavrno nije fer...
Ako je postala pobednica Catwalka ne znaci da ima najvise glasova na celom Stardoll-u...
Mozda kad dodju promene isprave to...

Sta mislite o ovome?
Komentarisite!
Voli vas vasa,

2 коментара:

  1. Анониман15.3.14. 19:01

    Jao, kako si glupa.. vude to cestoali ne uvojwk.. catwalk je najpupularnije r0tak sda i logicno da ce imati vise glasova od svih

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман15.3.14. 19:33

      Ako hoces nesto da kazes napisi gramaticki ispravno da bismo te razumeli... Kapiras? I nemoj da me vredjas kad si gori/gora od mene 1000 puta -.- Ko da si pisao/pisala Turski..... -.-
      -NataStarDoll01

      Избриши