expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 3. 2014.

Nagradna igra - Izvlacenje♥

Hejj!!!
Sta ima?
Napokon vikend!!!!Jeee!!!!
Ali u utorak imamo kontrolni iz  fizike -.-'
Ali evo izvlacenja nagradne igre!!!!
Prijavilo se vas 19, a samo prvih 15 ucestvuje u izvlacenju. Zao mi je zbog ostale 4, ali imamo 15 nagrada.
Evo, izvlacim i pisem u isto vreme.
Pakrenimo.

Prva koju sam izvukla je MissSaritaJo. Cestitam, tvoja nagrada je pod rednim brojem 13.Mozes pogledati  ovde sta je to.♥
Druga koju sam izvukla je NataStarDoll01. Cestitam, tvoja nagrada je pod rednim brojem 2.Mozes pogledati  ovde sta je to.♥
Treca koju sam izvukla je funnycoll545. Cestitam, tvoja nagrada je pod rednim brojem 11.Mozes 
pogledati  ovde sta je to.♥
Cetvrta koju sam izvukla je vampirelady33. Cestitam, tvoja nagrada je pod rednim brojem 1.Mozes pogledati  ovde sta je to.♥
   Peta koju sam izvukla je jovanacujovic. Cestitam, tvoja nagrada je pod rednim brojem 12.Mozes pogledati  ovde sta je to.♥
Sesta koju sam izvukla je -sunny_hey. Cestitam, tvoja nagrada je pod rednim brojem 4.Mozes pogledati  ovde sta je to.♥
Sedma koju sam izvukla je MiciRainbow2. Cestitam, tvoja nagrada je pod rednim brojem 5.Mozes pogledati  ovde sta je to.♥
Osma koju sam izvukla je monsterhigh2891. Cestitam, tvoja nagrada je pod rednim brojem 8.Mozes pogledati  ovde sta je to.♥
Deveta koju sam izvukla je -BadMiljana. Cestitam, tvoja nagrada je pod rednim brojem 10.Mozes pogledati  ovde sta je to.♥
Deseta koju sam izvukla jemarija.maja16. Cestitam, tvoja nagrada je pod rednim brojem 7.Mozes pogledati  ovde  sta je to.♥
Jedanaesta koju sam izvukla je NikiMoni1. Cestitam, tvoja nagrada je pod rednim brojem 6.Mozes pogledati  ovde  sta je to.♥
Dvanaesta koju sam izvukla je emmavimd. Cestitam, tvoja nagrada je pod rednim brojem 15.Mozes pogledati  ovde  sta je to.♥
Trinaesta koju sam izvukla je MeRiMa_. Cestitam, tvoja nagrada je pod rednim brojem 3.Mozes pogledati  ovde  sta je to.♥
Cetrnaesta koju sam izvukla je MinaBabyBaby. Cestitam, tvoja nagrada je pod rednim brojem 14.Mozes 
pogledati  ovde sta je to.♥
Petnaesta koju sam izvukla je nika.aa.. Cestitam, tvoja nagrada je pod rednim brojem 9.Mozes pogledati  ovde sta je to.♥

Nadam se da su svi zadovljni, zaomi je zbogonih koji nisu. Vase nagradebice poslatesa lutaka
Crvenkapica100, Mr.Nikola5 i Natalija_Lazic♥

Poslacu neke sada, koliko stignem,a sta ne stignem kasnije. To je to. Uzivajte  u ljubimcima,volim vas!!!♥

2 коментара: