expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24. 3. 2014.

Besplatne stikle preko darovnih kartica ♥

Hejjj , evo konacno je izasao jedan novi kod
koji se moze iskoristiti preko darovnih kartica... :)
Dakle , u pitanju su ove preslatke stikle:
Ako ih zelite... :D
...sledite korake:
1. Idite u postavke pa u darovne kartice , ili samo kliknite ovde(Ali prvo se ulogujte na stardoll):
2. Zatim kada vam se otvori stranica idite skroz dole i videcete ovako nesto
sa leve strane:
U prazan prostor ukucajte ovaj kod: RH-BC278U54P
I kliknite na: Iskoristi ili Reedem. ♥
Kada zavrsite , otvorice vam se druga stranica i pisace vam ovo:
(Kliknite sliku da bi ste je uvecali)
To znaci da ste dobro iskoristili kod. :D
E kad vidite to , znaci da je sve ok. :D ♥
Zavrsili ste , vratite se u vas apartman i bice vam jedna
kutija u sobi sa ormarima. :D
A u kutiji ce biti ove savrsene stikle. ♥

To je to. :)
Nadam se da ste shvatili. ♥
Srecno! ♥

-Komentarisite ako vam nesto nije jasno. :D

Voli vas vasa,





1 коментар:

  1. Анониман25.3.14. 13:49

    Uspeva! ♥ ^____^
    Zaista mi se dopadaju stiklice i bas je lako :)
    P.S. Zao mi je sto trenutno ne objavljujem sa google racuna, nesto nece da mi udje, ali to sam ja, znajte :P ♥
    ~ marija.maja16

    ОдговориИзбриши