expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30. 3. 2014.

Hejterke!? :O

Hejj!!
Kao sto i sam naslov kaze, ovo nece biti prijatan post.

Dakle, pre par sati sam na Meriminom Stardoll Blogu (koji inace jako volim i redovno posecujem) nasla jednu veliku i okrutnu laz vezanu za bloggerice na ovom blogu.

Naime, jedna bloggerica napusta blog, pa je napisala da je to zbog nas.
Pogledajte:
Pokusajte da uvecate, ako ne moze pise "
P.S. E PA SAD VI HEJTERKE SA MICINOG BLOGA NEĆETE IMATI ŠTA DA KOPIRATE. "
A evo i jednog komentara:
Pise:
Znam...Blog je savršen ali jednostavno nemogu više...Micin blog će em oterati u grob ako nastavim blogati...



Sada, ja sam  se tu pronasla, jer je ova devojka pisala Make-up rubriku, upravo ono sto ja pisem ovde. I zato sam htela da vam kazem da, za svaki make up koji sam ob
javila, ja imam dokaze da sam ga sama radila.
Imam slike u kompjuteru, samo recite, i uslikacu koristeci Photo Scape.
Da sam ga kopirala, zasto bih ga cuvala u komp? Jednostavno bih Copy/Paste i zavrsen posao.

Zato molim Merimu ili BriliantAlex99 da mi u komentarima napisu sta sam ja to na ovom blogu ukrala od njih, i ako je to tacno, smesta cu to izbrisati.
Jako volim Make-up postove koje je BriliantAlex99 pravila, i volim da ih citam, ali nikada ih vise u zivotu ne bih uzela. I ne zelim da budem razlog sto ona odlazi sa tog bloga.
To je to.
Komentarisite!
Zelim vase misljenje!

12 коментара:

  1. Prvo nemoj je zvati "ova devojka" kad je za nju culo mnogo vise ljudi nego sto su za tebe. Vi kopirate MSB i to ja mislim da zna i moja sestra koja je 10. nivo! To je zaista nesto bezobrazno sto si objavila i vi ste za svasta iskopirele MSB ali dobro ona je cutala. Slobodno napisi i post o mom komentaru ako ti je tako lakse!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije, veruj mi. Ja ne kazem da ona nije poznata, niti da je bolja od mene. Samo nas je bespravno optuzila i to nije bilo fer. I upravo to sam i pitala - STA SMO TO KOPIRALE? Jednom sam joj uela post i objavila ga na svom starom blogu, koga sam OBRISALA jer nisam stigla blogati i tamo i ovde. Dakle toga vise nema. A sta smo uzele sa MSB- a?

      Избриши
    2. TO ANJA KRALJICE! NATALIJA NEMAŠ VIŠE ŠTA DA KOPIRAŠ ;)

      Избриши
  2. Анониман31.3.14. 14:15

    pitaj sta niste kopirale.. bice nam lakse odgovoriti.

    ОдговориИзбриши
  3. DOOOSTAAA! Prestanite sa svađom, to što Natalija_Lazic i BriliantAley99 pišu iste rubike, to ne mora da znači da je Natalija od Alex nešto iskopirala ili obrnuto. Meni su i ovaj i Merima Stardoll Blog podjednako dragi pa tako da....

    LuckyMicika

    P.S. posetite moj blog micikinkutak.blogspot.com (molim vas pratite ga i komentarišite)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U pravu si... Nisam htela da pisem niss ruzno o Alex, ni o Merimi, ni o njenom blogu. Jako postujem i volim sve troje, samo nije bilo fer to sto je napisala.

      Избриши
    2. FER JE NATALIJA!NE GLUMI VIŠE DOSTA MI TE I TEBE I TVOJIH KOPIRANJA!

      Избриши
  4. REKLA SAM TO JER SVAKI PUT MI KOPIRAŠ IDEJU!PAR PUTA SI MI KOPIRALA POST SA MAKEUPOM I JEDAN BEZ MAKEUPA IZ NEČEGA SASVIM DRUGOG.A ONDA KAD SAM ZA POSLEDNJI POST STAVILA OUTFITE I TI SI GOSPOĐO DAN POSLE TOGA URADILA ISTO!NE NERVIRAJ ME VIŠE DALA SAM TI SAVETE ZA ŠMINKANJE A TI MI TAKO VRAĆAŠ!!!

    ОдговориИзбриши
  5. Jesi. Ok ajde da prestanemo. Promenila sam rubriku, sad vise nece biti svadjanja. Sta kazes da prekinemo? Ne mogu vise....

    ОдговориИзбриши
  6. A Boze koliko je ova spremna da se svadja...

    ОдговориИзбриши