expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

14. 3. 2014.

Sarina dilema - Prvi deo - Roman by: Nathalie

Hejj!!!!
Pretpostavljam da ste navikli da u naslovu stoji "Make up sa Nathalie".
E pa pitala sam Mici i ona se slozila da, posto je serija NateStarDoll01 gotova, sada mozemo da pisemo romancic dok cekamo novu sezonu serije.
Dakle roman nema veze sa stardoll-om.
Pa da malo vezbam kucanje :)

#Sarina dilema#
-1. DEO-

Dobro. Ulazim ja tako u kupatilo, pijana od spavanja, i kao i svakog drugog ponedeljka ujutro pre skole, pokusavam da naciljam usta cetkicom za zube, koliko mi se spava. Inace sam poznata po tome sto sam spremna da sahranim osobu koja me probudi, ako nema dobar razlog. Ili bar kacigu.
Posto sam nekako uspela da operem zube, istusirala sam se i oprala kosu. 
Kada sam je polumokru skupila u konjski rep, iz nesesera sam izvukla maskaru i sjaj za usne i nanela ih.
Plesuci uz svoju omiljenu pesmu (sigurno je svi znaju, to je veoma stari hit (P!nk- U+ur hand) ako je poslusate do refrena prepoznacete je, stalno se vrti po radiju) oblacila sam farmerke i svoje crne starke uz koznu jaknu. 
Svi verovatno misle da sam opasna ili tako nesto - zbog kozne jakne i starki. Ali ja sam u stvari jedna kovrdzava tinejdzerka ravna kao daska, sa plavim ocima i kosom boje meda. Mislim, kako naterati nekoga TOLIKO LEPOG kao sto je on da se nalozi na mene kad se naokolo, pogotovu za vreme leta, setaju polugole surferke koje lice na Kejt Bosfort. Mislim, sve imaju plavu kosu, bronzani ten, velike grudi i daske za surfovanje.
I sta sam ja u odnosu na njih? Nula.
Izlazim iz kuce i uskacem u sportski kabriolet moje BFF koja ima najcudnije ime na svetu - Venera. Da, da, znam sta vam prvo padne na pamet. Ali njena mama je opsednuta horoskopom, zvezdama i planetama, pa je jadnica dobila ime po jednoj od njih...
Zovu je Marsovac. Kreteni, zar ne?
Otisli su toliko daleko da su cak i njenog brata Markosa, koji je stariji od nas 5 godina, nazvali Mars.
Zato je ona morala da smisli stvarno dobar nadimak, kako bi svi zaboravili njeno glupo ime.
I smislila ga je.
-Hej, Es-kaze Rene cim me ugleda. Cool nadimak, je l' da? Mislim na njen, moj je skroz obican:
Sara > S > na engleskom se cita Es.
Nista narocito, ali je cute.
Eto!!! Nadam se da vam se dopalo.
Jer, ako nije, nema svrhe da nastavljam. A da li vam se dopalo znacu jedino preko koemntara!!!!
Dakle, za nastavak 5 koentara. (Bloggerice se ne racunaju).
Evo za kraj slike kako izgleda nasa glavna junakinja:


To bi bilo to. Molim vas ispostujte me!!!
Voli vas vasa

9 коментара:

  1. Анониман14.3.14. 22:01

    Ti si fenomenalna...Odlicna prica...samo tako nastavi..jedva cekam nastavak.. :* :') :*

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман15.3.14. 10:11

    I jaaaaaaa!!!!! JEDVAAAA CEKAAM! Pricaa ti je predobra! Samo tako nastavi!!!!

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман15.3.14. 10:12

    Savršena priča *__*,molim te nastavi

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман15.3.14. 11:10

    Ovo je SUPER! Jedva cekam nastavak....Ovo je fenomenalno
    -Goldminja1party

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala!!!! Sada imam dovoljno za nastavak. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман15.3.14. 18:45

    Natalija ja sam uradio svoj posao....ti sada moras svoj...druga prica sretno... :')
    Boki999

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман3.2.15. 15:07

    Coool !
    Super :D Posjetite me na stardollu Jelena14Sweet

    ОдговориИзбриши