expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25. 3. 2014.

Dizajniranje sa Natom # 50

HEJJJ!!!

Ne mogu da verujem da je konacno dosao i 50. post sa dizajniranjem! :D
Ovo je moj najsrceniji dan na blogu od 5. januara (kad sam postala bloggerica) XD
 
Poludecu od srece!

Danas sam vam spremila MANGA OCI :D
Nazalost nisu bas ispale kako sam ih ja zamislila,ali lice bar malo :'''D

1.
Postavite dva kruga i oko njih onaj zeleni nakit oznacen na slici :)

2.
Onda opet okolo ( unutra) stavite nakit oznacen na slici

3.
Onda nakit koji oznacen na slici dodajte preko

4.
Crni krug (oznaceno je) pa onda plavi (ili bilo koje boje)

5.
I na kraju sklonite sve ono sto vam smeta i dodajte nesto kao trepavice :D

To je to!
Nadam se da vam se svidja :)

Posto je ovo 50. post , zelim vase najiskrenije misljenje i sta zelite da 
promenim,a sta da ostane!
Prvih 5 najiskrenijih komentara dobijaju vredne poklone!

-KOMENTARISITE!
Voli vas vasa,

8 коментара:

  1. meni se iskreno ne svidjaju manga oci jer mi djeluju previse ˝vjestacki˝ ali kako si ti napravila super su stvarno
    btw.nadam se da cu dobiti nagradu

    elejotela

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман25.3.14. 19:27

    Super su oci
    nadam se da cu dobiti nagradu, i stvarno sam se trudila i na stech toy
    ~ marija.maja16

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман25.3.14. 19:54

      Sutra dobijes poklon :)
      http://sketchtoy.com/59862885
      -NataStarDoll01

      Избриши
  3. Kad prije 50.post!Najiskrenije,ovo mi je najbolja rubrika jer jako dobro dizajniraš.Imaš super ideje i skoro sam sve napravila.Posebno su mi se svidjelo kako napraviti leće/oči na lakši način.Ja isto ne volim manga oči,ali ima dollica koje se oblače kao ti likovi i njima bi se svidjelo ovo.Kako si počela,za 1 mjesec obajvit ćeš 100. post sa dizajniranjem.Eto puno sreće sa dizajniranjem i da nam pokažeš još puno kreativnih ideja!!!

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман25.3.14. 22:26

      Hvala puno,puno,puno! :D Puno mi znaci ovakav komentar! Hvala do neba i nazad XD Potrudicu se da moji dizajni budu sto bolji i lepsi nego prethodni... :D Sumnajm da cu za jedan mesec napisati 100. post jer ja pisem po jedan post na dan a to je 80-ak postova XD Znaci tek za oko 2 meseca ce biti i taj 100. post! :D Drago mi je sto pratis moje dizajniranje i pokusavas napraviti :**

      -NataStarDoll01

      Избриши
  4. Анониман25.3.14. 20:48

    Hvala Nato ♥!!
    ~ marija.maja16

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман25.3.14. 22:32

      http://sketchtoy.com/59866306
      :) :*

      -NataStarDoll01

      Избриши