expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

29. 3. 2014.

Izvlacenje ♥

Hejjj , posto ste skupili 15 komentara vrlo brzo ja sada
postavljam izvlacenjeee. ♥
P.S napravila sam o video u kom izvlacim da bi ste mi poverovali
da nije namesteno , ali nikako nece da mi se ucita na youtube-u.
Kad se ucita stavicu link ovde:

E sad , da predjem na izvlacenje. ♥
Ja sam prepisala brojeve koje sam izvukla pored vaseg imena , 
tako da necu poredu da pisem kako sam izvlacila , to ima u videu. ♥


NataStarDoll01 - poklon pod rednim brojem: 13. ♥
Natalija_Lazic - poklon pod rednim brojem: 6. ♥
funnycool545 - poklon pod rednim brojem: 3. ♥
sunny_hey - poklon pod rednim brojem: 4. ♥
monsterhigh2891 - poklon pod rednim brojem: 5. ♥
emmavimd - poklon pod rednim brojem: 11. ♥
Mini-Maus. - poklon pod rednim brojem: 10. ♥
prettymary155 - poklon pod rednim brojem: 8. ♥
GirlsNensi - poklon pod rednim brojem: 9. ♥
luka1lil - poklon pod rednim brojem: 1.
marija.maja16 - poklon pod rednim brojem: 12. ♥
MissSaritaJo - poklon pod rednim brojem: 2. ♥
jovanavujovic - poklon pod rednim brojem: 15. ♥
ninaibuba - poklon pod rednim brojem: 7. ♥
BadMiljana - poklon pod rednim brojem: 14. ♥

To je to. :)
Svi pokloni ce biti rezervisani za 2sc na mom bazaar-u odmah sada. ♥
Mozete ih kupitu u roku od 4 dana. Ako ne kupite do tad , sklanjam. :/ ♥

Hvala vam jos jednom puno na 40,000+ pregleda! ♥

Voli vas vasa,

Нема коментара:

Постави коментар