expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

29. 3. 2014.

HVALA,HVALA,HVALA VAM!!!!! ♥♥♥



Hejj!Juce me nije bilo i ulazim malopre na blog i vidim 40 000+ pregleda.Pogledajte moju reakciju:






A sledecu:



Zaista sam se iznenadila ♥♥♥ Hvala vam puno!!! ♥♥♥ A evo i nekih poklona:
Hvala na 40000+ pregleda-Skech Toy



Pa,to je moj prvi gif.Svidja li vam se? ♥ 

Dodatak: 
Napravila sam i 1 gif nasoj slavljenici funnycool545:

 

Srecan rodjendan,draga ♥ Jos jednom hvala punoooooooooooo za 40 000+ prelgeda ♥ VOLI VAS VASA:

5 коментара:

  1. Poseti moj BLOG, za sve one koji vole modu i zabavu♥ - stardollsarah1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Možete li molim vas posjetiti moj blog link je: stardollkreacijeinovosti.blogspot.com
    Nadam se da će vam se svidjeti!

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман29.3.14. 17:32

    Hvala na ovakvom divnom iznenadjenju!♥♥♥

    -funnycool545

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман29.3.14. 17:33

      Srecan rodjendan ❤❤❤ Sve najlepse :* ❤
      -NataStarDoll01

      Избриши