expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 3. 2014.

Poznati na stardoll-u :)

Hejj,drage moje!:D Konacno vracam se svojoj rubric a to jeee:Poznati na stardoll-u xD
Nisam davno pisala,ali obecavam da cu vise pisati o mojoj rubrici.:)
Pa krenimooo :D
Danas pisem o; Elif-Star-Doll :)
Royalit je.:D

Ona je  86 lvl.
Turkinja je! 

 Elif je clan jos od 3. maja 2010. godine! ♥
Ima 18 nagrada za NCG svoje zemlje Turske.
Bila je dva puta  CG! ♥
A najvise nagrada je osvojila za  
dizajnirane kose .:)
Ona predivno dizajnira kose..*-*
Volela bih da imam puno sd-a da kupim neku ,jer su predivnee.:D
I da,nije moglo da mi uslika pa sam je samo opisala,izvinite,ali stvarno nece da mi uslika,I obecavam sledeci post ce biti I slika.:)
Sada idem..Cao :)
Voli vas vaša,

Нема коментара:

Постави коментар