expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

2. 12. 2014.

2nd December HotBuys - Lips Skirt

Hellou!
Ovo pisem na brzinu i idem pravo da na spavanje :'D
Danas nam je stigao novi HotBuys,evo kako izgleda:
(kliknite na sliku kako iste uvecali)
Meni je suknjica sasvim OK.
Necu je kupovati,jer mislim da je 15sd previse...
Nadam se da ce jedan HotBuys od svih ovih 31,biti neki koji ce mi se svideti,ali tesko xD

P.S. Znam da je post prekratak,ali ja zurim na spavanje...Uzasno mi se spava,a i promukla sam i utvrdila da ne mogu da vrisnem(znam da ne treba to da radim,ali posto znam da ne mogu stalno pokusavam...) i nadam se da necu da izgubim glas kao sto baksuzira moj divan brat.

Da li vam se svidja HotBuys?
Kupujete?
Komentarisite!
(15 poena)

1 коментар:

  1. Анониман6.12.14. 21:37

    Ova suknjica je PREPREPREPREDIVNA♥♥♥veoma mi se dopada i verovatno cu je poslati sebi sa drugog profila♥♥♥
    -Indila2020

    ОдговориИзбриши