expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

29. 12. 2014.

Za Mlicu i Natasu

Ovako, posto je prosli -izvini- post bio suntav, ja moram sada sve lepo da napisem od reda.
Ovako, Mici, cenim sto pokusavas krivicu da preuzmes na sebe ali krivica je samo moja. Ja sam kriva sto sam ti uopste trazila da pisem to, ja sam kriva jer sam znala da joj smeta.
Vama verovatno delujem kao drcna, drska, tvrdoglava devojka koja uvek dobija svoje. Da, jesam takva, alis ams em toga i jako brzopleta i jezik mije brzi od pameti i cesto kazem ili uradim nesto sto povredi one koje ja volim, a da pritom nisam ni svesna toga.
Jutros sam, na primer, Nikoli odvalila samar jer mi je razbio parfem.
Povredjujem ljude oko sebe, potpuno nesmesno. Nemam pojma da sam u stvari ja ta u kojoj je problem, a ne oni.
Ova moja osobina doprinela je da sam pre mnogo vremena izgubila jednu osobu koja mi je mnogo znacila. Bila je to moja najbolja drugarica koju sam povredila i oterala je od sebe, i nikad nisam uspela da je dobijem nazad. Nisam shvatala koliko sam uzasna osoba ispala. Nisam znala da sam ja kriva.
Ja ne zelim da me novogodisnji paket sa outfitima kosta mog prijateljstva sa Natasom.
Jednostavno nije vredno toga i ne zelimd a je izgubim zbog te gluposti.
Kasno sma uvidela gresku, priznajem, ali mislim da je navaznije to sto sam je na kraju uvidela.
 Pravi prijatelju su oni koje volimo i oni koje zadrzavamo uz sebe, bez obzira kakve greske prave. Bez obzira na njihove mane. Bez obzira na to koliko su razliciti od nas. Ako to nije slucaj, onda prijatelji nisu pravi.

Ne trazim ti da me odblokiras.
Ne trazim ti da ostanemo drugarice, iako je to jedino sto zelim ovog momenta.
Sve sto trazim je oprostaj.
Izvinila se jesam, i to sto puta do sada,takod a to necu ponovo uraditi.
Ako odes sa bloga, napravices najvecu gresku koju u ovom momentu mozes napraviti.

2 коментара:

  1. Анониман30.12.14. 18:33

    Po meni je Natasa kriva.Ona je prva pocela.I sada pravi dramu!Kao oticiu sa bloga zbog Natalije.Natalija je za sve kriva.Pa Natasa ako citas ovaj komentar imam ness da ti kazem.Ti si za sve kriva.Ti idi sa bloga!Boli me uvo.I Natasa ja tebe ne hejtujem nego samo kazem svoje misljenje.Natalija ti nisi kriva i ja na tvom mestu ne bih se pomirila sa Naatasom nego bi se jos svadjala!I ja bih obrisala ovaj post jer ti si najbolja blogerica!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dragi anonimni covjece,
      mislim da se njih dvije ne trebaju svadjati, jer obadvije blogaju na istom blogu i obadvije su se druzile.Zato te molim da ih jos vise ne raspaljujes. Takodje mislim da svojim komentarom dokazujes kako si grozna osoba koja se samo voli svadjati sa drugima.Ne ljuti se ali ja sam samo iskazala svoje misljenje.Nije da branim i jednu od njih,ali stvarno si pretjerao/la

      AvriKitty

      Избриши