expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

29. 12. 2014.

Nova trgovina Dolce & Gabbana Tribute - "Once upon a time in Sicily" ♥

Hellou. (:
Konacno ja pisem novosti , verovatno sada to svi mislite u sebi. :D
Hvala svima koji su me do sada menjali. Da nije Vas , mislim da bih
zatvorila blog. Ja cu pisati novosti do kraja januara , a posle ce me neko
zameniti. :/ ♥

Danas sam je u starplazu stigla jedna nova trgovina koja se zove
Dolce & Gabbana , znam da ste svi culi za ovaj brend , jednostavno je medju najpopularnijima. ♥
Evo i kako izgleda grafika:
Veoma lepa grafika. Jednostavno mi se dopada. ♥

Evo i kako izgleda cela kolekcija:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Kolekcija mi je nekako presarena , ali postoji dosta lepih predmeta.
Ja sam ocekivala da cene budu bar duplo vece , tako da sam 
prijatno iznenadjenja. Jedino mi se ne dopada to sto je kolekcija vise
nekako letnja nego zimska. To mi jednostavno ne ide u ovo doba godine. xD
Sve u svemu , jedna jako lepa kolekcija. ♥

-Da li Vam se dopada nova trgovina?
-Kupujete nesto? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)



2 коментара:

  1. Анониман29.12.14. 18:44

    Nemoj ga zatvoriti,btw,mogu ja biti bloggerica? :D

    ОдговориИзбриши
  2. Dopada mi se i mislim kupiti crnu odjecu sa ove lutke na zadnjoj slici

    AvriKitty

    ОдговориИзбриши