expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

14. 12. 2014.

Outfiti iz nove kolekcije #7

Hej Girls!

Evo mene napokon,nisam mogla prije,skoro cijeli dan pripremam 
rubrike pa krećem na pisanje xD


5.12.2014 izašla je nova kolekcija trgovine
Calie's Picks pod nazivom 
The Boys Club.

Za ove outfite koristit ću svoju drugu mušku lutku
za muške kolekcije,sada i ubuduće :)


Prvi kat kolekcije:


Ova kolekcija je više dark,rokerska nije elegantna ali okej.



1 outfit:


Ovo je outfit koji je po meni normalan,osim ovoga printa 
ruže na majici ali okej,meni se sviđa :)


Koristila sam:




Ukupno: 36SD




2 outfit:


Ovo je dark stil,potpuno je različit
od prethodnog (prvog) outfita.


Koristila sam:






Ukupno: 62SD




Drugi kat kolekcije:


Ovaj kat je već okej.
Jako se žurim pa ću skratiti komentiranje.


1 outfit:


Kao što vidite ovo je elegantan svečani stil.

Koristila sam:






Ukupno: 29SD




2 outfit:


Sviđa mi se ovaj outfit,jednostavan a upadljiv.

Koristila sam:




Ukupno: 26Sd



Koji vam se outfit najviše sviđa?
Zašto?



Komentirajte.



(Komentar ovoga posta donosi vam 15 bodova na vašu SOSD karticu)



2 коментара:

  1. Paaa,outfiti su muski i ne znam sta reci o njima,ali mislim da su okej.
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. Ne razumijem se bas u musku modu,tako da nemam nekih posebnih komentara.haha

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши