expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21. 12. 2014.

Ice Queen Makeup Look - New Year's Makeup #3- Makeup sa Nathalie #115

Hello dollies!

Napisala sam dva posta za CC. Na radnoj verziji su. I evo, spremila sam vam sada jedan makeup. Videcu da kasnije malo radim na omanu (ala sam vrena danas! xD)

VAZNO OBAVESTENJE:
Kad objavim Cristmas Counting broj dva, tacnije onaj za subotu, u njemu proglasavam pobednicu koja je osvojila nagradu za petak. Zato prestanite da se prijavljujete za stare CC postove jer su te nagrade vec osvojene!

Dakle, danas cu vam pokazati kako da dobijete ovaj look:

Hladan, prodoran, bez toplih boja. To je nas Ledena Kraljica, njen look ciljamo danas.
Ako vam se dopada, nastavite da citate.
Spremne? Let's go. ♥
Uzmite plavu senku. Ona je nasa podloga. Nanesite je je preko celih kapaka u tri sloja, u ostrom obliku, kao na slici.
Uzmite belu sjajnu LUXE senku i nanesite je na kapke, takodje u tri sloja.

Osencite to crnom bojom u uglovima ociju.

Stavite belu boju ispod obrva.
Vreme je za ajlajner!
1. Nanesite beli u uglove ociju i na donju liniju oka
2. Nanesite crni na gornju liniju i izvucite
3. Nanesite plavi na spoljasnju polovinu donje linije, preko bele.

Vreme je za malo sencenja! Prvo cemo isenciti nos. Uzmite beli TRANSFORM 'flomaster' xD i osencite vrh nosa, kao i deo tik ispod korena, kao i ovaj deo ispod nosa. Na engleskom se cita kjupidspou, to je ovaj 'zarez' kod usana. Na njega na nesite belo i onda njegove ivice u vidu dve linije povezite sa nosem.

Jos sencenja! Hajlajter ispod oiju, bronzer ispod njega. Bez rumenila, jer Snezna Kraljica definitivno nije rumena. Bez toplih boja na njenom licu! :D

Uzmite neku lepu nude boju i nanesite je na usne, a onda dodajte sjaj.
Voila!

kako vam se dopada?
Je l' vam se svidja?
Sta mislite?
Komentar donosi 15 poena.

8 коментара:

  1. Pre-savrsen,lep,bozanstven,zanimljiv.....Sve reci hvale za tebe i tvoje Make-up-ove ;) ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  2. odlicno stvarno je svaki maku up divan a ovaj mi je i najbolji

    ОдговориИзбриши
  3. Meni se stvarno sviđa.Svaki ti je make up fantastičan !

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман24.12.14. 16:45

    Ja sam ranije komentarisala makeup,ali mi se izgleda komentar nije objavio.Uffff,to mi se nekad desava i na drugim blogovima :(
    Makeup je prelep,mnogo mi se svidja :)
    ~Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  5. Ja nisam komentirala iz razloga sto mi ovi zadnji, blagdanski makeupovibaš i nisu nešto. Mislim, lijepo su napravljeni, ali nisu u mom stilu. :) Svejedno, svaki put ti ide sve bolje i bolje *-*

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман25.12.14. 08:17

    Prelijepo!Slično kao Elsa,sem bele kose :D Ja sam napisala komentar,i baš kad sam ga objavila (na mobu) mobilni mi se ugasio :((
    -katyperylove18

    ОдговориИзбриши
  7. 5/5 *o*
    Blog ti je super citam postove celi dan!
    MissLoveAnikica

    ОдговориИзбриши
  8. Make up je savrsen. Ti si profesionalac za sminkanje. Jako mi se svidja svaki make up koji si uradila.

    AvriKitty

    ОдговориИзбриши