expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

14. 12. 2014.

Izvlacenje - Stardoll Birthday Spin ♥

Hellou , again. :)
Izvinjavam se sto kasnim sa objavom , ali zaista sam imala puno da ucim
ove nedelje. I isplatilo mi se to ucenje. Dobila sam 4 petice ove nedelje ,
iz muzickog , iz istorije , iz biologije i iz srpskog. Jupiii! ♥
I da , samo da dodam. Jos pre nedelju dana je izasao 8. broj casopisa "Stardoll magazin".
Mozete ga videti ovde: http://sveostardoll-u-milica.blogspot.com/p/stardoll-magazin.html
No , da ne duzim... Znam da svi jedva cekate ovo.
Vas 35 se prijavilo , ali nekoliko Vas je imalo iste brojeve kao neki
takmicari tako da sam morala da Vas diskvalifikujem. Tacno smo imali
30 takmicara i 30 popunjenih brojeva.
Ja sam htela da snimim ovo sa nobim mobilnim i odlicno se vidi:
Devojke koje sam izvukla ce dobiti poklone do veceras. ♥
Cestitam svima! :)
I hvala svima koji su ucestvovali.
Za sve ostale koji nisu dobili poklone , vise srece drugi put! :/ ♥


-Komentarisite. :]


3 коментара:

  1. Jupi,osvojila sam nesto,cak pre no sto pustite ima papiric na kome pise moje ime,i SRECAN RODJENDAN,SOSD!!!
    Pozdrav,
    shinymomomom

    ОдговориИзбриши
  2. Srecan rodjendan SOSD! Ja nisam nista osvojila,ali dobro..
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши