expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

29. 12. 2014.

OBAVESTENJE ♥

Hellou. :)
Prvo zelim da kazem da mi je jako zao zato sto se desilo ove sve sto se desilo...
Ovako imam nekoliko obavestenje za sve Vas.
Jako sam srecna danas , dugo nisam bila ovako raspolozena. Ispalo je da mi je
nastavnik tehnickog ipak zakljucio 5 i odlicna sam! Sa druge strane sam jako tuzna
jer me jako potresa ovo sto se desava izmedju moje dve najbolje prijateljice i 
dve najbolje bloggerke na celom svetu. Mnogo mi je zao...

E sada imam nekoliko obavestenje za Vas:
•Od danas pisem ja novosti , do kraja januara
•Zimski izgled ce biti postavljen u sredu
•Nova muzika ce biti postavljena sledece nedelje
•Poslala sam juce poklone svima koji su ih osvojili (Stardoll Birthday Spin)

To bi bilo to. ♥

Voli Vas Vasa,


2 коментара:

  1. Анониман29.12.14. 21:51

    Napokon novi izgled! Bez uvrede, ali je ovaj izgled jako "drecav" i bole me oči kad ga gledam xD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da,a rođendan je davno prošao,a i napokon pokloni za BIRTHDAY SPIN!
      Shinymomomom

      Избриши