expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 12. 2014.

New HotBuys outfit #6

Hej Girls!

Kako ste mi?
Šta radite?


Danas nam je stigao novi HotBuys predmet u Starplazu,
pogledajmo ga i prokomentirajmo:


Novi HB predmet su ove božićne tajice,
meni se sviđaju,no i cijena je pristojna.


Outfit za sd:


Outfit mi se jako sviđa,posebno
tajice,obožavam zimske outfite.
Uz ovakve tajice se ne slaže
šareni outfit,izaberite dvije boje
koje želite koristiti a da su na njima.
Kao što vidite ja sam koristila crnu i bijelu.


Koristila sam:




Ukupno: 41SD



Outfit za sc:


U ovaj outfit mi fali samo neka lijepa jakna 
koju vi možete dodati :)


Koristila sam:



Ukupno: 132SC




Kako vam se sviđa HB predmet?
Koji vam se outfit više sviđa?
Zašto?




Post ove rubrike ozlazi sutra.



Komentirajte.



(Komentar ovoga posta donosi vam 15 bodova na vašu SOSD karticu)



4 коментара: