expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 12. 2014.

Predlog: Cristmas Counting?

Hello dollies!

I, evo ga! Odvratni ponedeljak!
Danas idem u kupovinu poklona :3 Uglavnom od sebe sebi :D
Napisem vam ovo i idem da ucim nervni sistem coveka, iako su mi nervi pri kraju... -.-

Dakle, imam za vas jedan predlog!
To je da na blogu uradim Cristmas Counting!
Za one kojimne znaju sta je to, to je da se 20. decembra, deset dana pre Nove Godine, pocne sa objavljivanjem nagrada. Zvuci nelogicno, ali nastavite da citate.
Dvadesetog decembra izbacim jednu nagradu, vi se prijavite. Dvadeset prvog decembra ja objavim pobednika nagrade od 20. , i objavim nagradu za 21. Onda 22. objavim pobednika 21. I nagradu za 22. I tako sve do 30. Nadam se da me razumete.
Dakle, deset nagrada, deset dana pred Novu Godinu, svaki dan po jedna.
Kapirate? Ako ne, napisite u komentaru, objasnicu vam dole. ♥

***OBAVESTENJA U VEZI NAGRADA POVODOM RODJENDANA BLOGA***
Ok, evo sta su nagrade i ko je sta osvojio.


Zelenu boju niko ne osvaja, s obzirom da je ona nista.
Ljubicastu boju osvaja Mini-Maus.
Crnu boju osvaja MacaKuca10.
Crvenu boju osvaja CucaStar1.
Zutu boju osvaja loveladynika123.
Belu boju osvaja SidnyMedison2.
Plavu boju osvaja katyperylove18.
Roze boju osvaja DivaKata.
Braon boju osvaja MissSaritaJo.
Sivu boju osvaja KittySarrah1122.

Lina je osvojila ljubicastu nagradu. To sam joj poslala. Poslala sam poklon i katyperylove18 koja je osvojila nagradu do 20 sd. KittySarah1122 je dobila sivu nagradu, ali nju mogu poslati smao onome ko ima Alphine chalet, ali ona moze da uzme nesto drugo (neka mi se javi u poruci s tim sta bi htela). Poslala sam i braon nagradu MissSaritiJo, a SidnyMedison2 ceka njen paket na mom bazaru.
CucaStar1 je osvojila makeover. Evo ga:


MacaKuca10 je dobila nagradu u vrednosti do 300 sc. Neka stavi predmete u listu zelja i onda mi ajvi porukom da ih posaljem. :)
loveladynika123 je dobila intervju i poslala sam joj (retardirana xd) pitanja, tako da, cim mi odgovori objavljujem privatan post.
I, ostaje nam roze nagrada, koju je osvojila DivaKata. Javicu joj sta i kako :D

Napisite mi u komentarima da li se slazete sa Cristmas Conting i sta mislite, kao i jeste li zadovoljne poklonima. :D

P.S. Nastavak romana ove nedelje.
15 poena


6 коментара:

  1. Анониман15.12.14. 14:15

    Poslala sam ti poruku za nagradu :) I slazem se u vezi ovih nagrada,super ideja!
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман15.12.14. 16:29

    Super ideja! Za to još nisam čula, no sad kada znam šta je to Christmas Counting sigurno ću se prijaviti! Tena_Candy

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман15.12.14. 20:19

    super ideja ti je ovo za Cristmas Counting jer tako mogu osvojiti nagrade i ni koji nisu uspijeli na 1.b-dayu.:)♥ Ali super ideja, nisam cula jos za to.:)♥ sigurno cu se prijaviti.
    -divakata♥

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican predlog :) Cula sam i pre za to,prijavljujem se sigurno :D

    ОдговориИзбриши
  5. Christmas Counting je super ideja i sigurno ću se prijaviti kada bude. :)

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши