expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

9. 12. 2014.

Dajem otkaz.

Heii ♥
Ljepote moje ja vam dajem otkaz iz 3 razloga.
1. Ne komentirate (vama je to minuta,a meni treba 40 minuta da napravim makeup outfit i post)
2. Ne volim više pisati o stardollu.
3. Danas se nešto desilo i odlučila sam prestati s bloganjem,ne želim pričati o tome sada ugl. to me je pogodilo i ne želim blogati više.

Nadam se da razumijete,vjerujem da niste jer vas je 3. razlog vjerovatno zbunio,ali to je moja stvar.

Zbogom,stvarno ćete mi nedostajati ♥



5 коментара:

  1. Анониман10.12.14. 12:02

    Zao mi je :(
    Ipak,mislim da ne treba tako lako odustati.Nemoj da se naljutis,ali da ti nisi ovih 2-3 nedelje bila bloggerica mozda bi neka druga devojka bila godinu dana bloggerica.Malo glupo zvuci,ali tako je.
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман10.12.14. 19:24

      Ti meni kazes da sam ja trebala odustati da bi neka djevojka bila 1 godinu blogerica? Ja nisam znala da će mi stardoll dosaditi i da vi nećete cijeniti moje pisanje.Od mogućih 86 clanova ja imam 3 komantara iako sam ja taj post pisala 1 sat? Ne nadam se sada 80 komentara ali 5-6 bi bilo dovoljno ili 2-3 duga komentara.Vama je to minut a meni treba 1 sat da napisem post,napravim outfit i makeup.I to sto si tu rekla stvarno nema smisla...
      -CucaStar1

      Избриши
    2. Анониман10.12.14. 19:51

      Izvini,ali nisam tako mislila :( Sorry,sto sam te uvredila i ja sam se trudila komentarisati koliko stignem.Izvini jos jednom :(
      KittySarah1122

      Избриши
  2. Анониман10.12.14. 19:02

    Zao mi je jer si sjajna blogerica.
    jannettxx

    ОдговориИзбриши
  3. Ne bih da komentarisem,da ne bih upala u neku raspravu

    AvriKitty

    ОдговориИзбриши