expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

13. 12. 2014.

Outfiti iz nove kolekcije #5

Hej Girls!

Evo mene napokon natrag k vama! :D

Nadam se da me niste zaboravile :P
Falili ste mi jako.
A sada,puno sam propustila pa vam pripremam postove
kako bih nadoknadila,iz ove rubrike cete dobiti sve
trgovine koje su izašle a iz rubrike sa HotBuys 
predmetima cu vam krenuti od sutrašnjeg predmeta 
koji izađe jer prethodni su uklonjeni iz prodavaonice :/



Kolekcija je izašla 26.11.2014
pod nazivom Rockabella
iz trgovine PPQ.


Pogledajmo prvi kat kolekcije:


Kolekcija i nije tako loša al nije po mom ukusu
no to sada nije bitno :)
Naravno,zimska je.



1 outfit:


Da elegantnije izgleda dodala sam ovu crnu 
prozirnu majicu ispod haljine i srebrni
lančić na ovratnik majice,tako da je ovaj
outfit prikladan za zimske svečane večeri.


Koristila sam:




Ukupno: 45SD




2 outfit:



Ovaj mi je outfit sladak :)
Malo me podsjeća na outfit koji 
je za sklizanje samo da su ove 
štikle klizaljke,zar ne?


Koristila sam:





Ukupno: 65SD




Drugi kat kolekcije:


Ovo nikako nije moj stil,no može se
nešto naći.

1 outfit:


Kao što sam rekla,može se
nešto naći.
Ovaj mi je outfit preljep i presladak.


Koristila sam:



Ukupno: 40SD



2 outfit:


Suknja je malo čudna ali bez
nje bi bilo obično.
No nije moj stil ali nije tako
ni loše.


Koristila sam:




Ukupno: 52SD




Koji vam se outfit najviše sviđa?
Sa kojega kata?
Zašto?



Sljedeći post ove rubrike izlazi uskoro.




Komentirajte.




(Komentar ovoga posta donosi vam 15 bodova na vašu SOSD karticu)



2 коментара:

  1. Анониман13.12.14. 23:12

    Meni se vise svidja prvi odnosno onaj sprat koji je izasao kasnije.Zaista jaki volim ovu trgovinu , haljine su presavrsene ali cene nisu bas svakome dostupne ....tako da ja i dalhe stedim za koju haljinu i cekam novu rasprodaju alii ocigledno nece biti .Outfiti su ti preskatki, mogu reci da je moj stil slican tvome sto se tice kombinovanja stvari jer bih i ja skoro sve kombinovala tako.
    SidnyMedison2 ^-^

    ОдговориИзбриши