expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 12. 2014.

New HotBuys outfit #9

Hej Girls!


Opet neću biti aktivna par dana,od utorka ću se aktivirati,tako da znate.


Danas nam je stigao novi HB,pogledajmo ga:


Današnji Hb je ova crna majica sa mašnom na ramenu.
Okej,hoće li ovaj stardoll staviti šta božićno? o.O



Outfit za SD:



Prvo sam dodala suknju na ovu majicu i zgleda 
kao haljina sa otvoom na stomaku.
Da ubijem crnu boju dodala sam crvenkasto-pinki 
sako i crne štikle sa crvenom petom.
Nisam htjela dodavat nikakvu torbicu
već ako se odlučite na ovaj outfit dodajte
po svojem ukusu.ja vam preporučujem
da bude boje kao ovaj sako.



Koristila sam:




Ukupno: 55SD




Outfit za sc:


Inače ne volim ovakve outfite,ali ovaj mi se čak i sviđa.
Mislim da sam ga dobro uklopila i jako sam se potrudila
da ispadne dobro,nadam se da vam se sviđa.
Da ne izgleda obično dodala sam ovaj dugački prsluk
kratkih rukava.Crnu boju sam ubila sa sivom bojom
na prsluku i štiklama.


Koristila sam:




Ukupno: 257SC




Kako vam se čini HB?
Dali ste ga kupili?
Koji vam se outfit više sviđa?
Zašto?



Sljedeći post ove rubrike izlazi u utorak.



Komentirajte.



(Komentar ovoga posta donosi vam 15 bodova na vašu SOSD karticu)


3 коментара:

  1. Анониман18.12.14. 17:48

    HB ne kupujem..outfiti su lepi..
    NiceLory12

    ОдговориИзбриши
  2. HB nije nešto.Outfiti su lijepi s obzirom na HB. :))

    -monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши
  3. Ti praviš najbolje outfite koje sam ikada videla!Bravo,oduvek si bila odlična i onome sto radis!!!
    Shinymomomom

    ОдговориИзбриши