expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31. 12. 2014.

Callie's Picks - New Years With Callie - No.32 ♥

Hellou. (:
Malo pre nam je stigla nova kolekcija u trgovini
Callie's Picks. Kolekcija se zove: New Years With Callie.
Sto bi u prevodu znacilo: Nove Godine sa Callie. ♥

Evo kako izgleda cela kolekcija:
 (Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Kolekcija sve u svemu nije losa. Neke
haljine su zaista lepe. Ali neke su stvarno
kic i ako smem reci , ruzne. Cene su malo
vece nego sto su bile. I na moju veliku zalost ,
u ovoj kolekciji su samo dva predmeta u starkovanicsama.

Predmeti za sc:
Stiklice su lepe , ali je torba nekako predugacka.
Sve u svemu , cela kolekcija nije losa. ♥


-Da li Vam se dopada nova kolekcija? :)
-Kupujete nesto? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)


4 коментара:

  1. Анониман31.12.14. 15:46

    Super post :)
    Daqueenm

    ОдговориИзбриши
  2. Kolekcija je lepa i primetila sam da ima dosta stvari iz VOILE.Slazem se da su cene malo preterane i primetila sam da je ona belo crno roza torbica mala bila 10 sc a sad je tu 8 sd sto je malo bezveze ali dobro.Sve u svemu odlican post!<3

    ОдговориИзбриши
  3. Meni je kolekcija onako...Kupicu stvari za sc

    ОдговориИзбриши
  4. Ima i jedna oglica iz ove kolekcije za sc.Ja sam je kupila.Bila je tako slatka.

    AvriKitty

    ОдговориИзбриши