expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30. 4. 2014.

#4 S.I.D.S ♥

Napokon, evo i mene...
Zao mi je sto nisam pisala dugo,ali sam popravljala ocene i konacno sam popravila. :)
Sutra je 1. maj,pa tako da ne verujem da cu pisati. 
Samo da vas obavestim da cu na +70000 hiljada postaviti kviz.

Da pocnemm sa rubrikom. :)



                                                                    Prva  lutka je jneyah :
                                                             
                                                     Meni se bas ni ne svidja to kako se obukla. :/

                                                                        Ali,bitan je sorc. :)


                                                                   Druga lutka je:jope777

                                                                   
                                          Nije se nest' posebno obukla,ali mnogo bolje od 1. lutke


             
            Zajednicki im je sorc iz trgovine/prodavnice LE i kosta 60 sd



                                                         Koja vam se devojka lepse obukla? 
                                                                    -Komentaricite.. ♥ ♥ ♥

                                                             



5 коментара: