expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 4. 2014.

Izvinite♥ :/

Heej!!!
Ispod mog prozora neki covek ceo dan kosi travu. Muka mi je vise od ovog zvuka. A ja sam na 4. spratu!!! Kako li je ovim mucenicima na prvom..... xD

Imam za vas jednu vest koja mozda i nije najlepsa na svetu...
Pakujem se sada sa sestrom da idem u Madjarsku. Bicu tamo do ponedeljka. Ne znam da li cemo u hotelu uspeti da se oraganizujemo za internet, ako uspemo, obecavam da cu vam pisati.
Ako ne... pa, nadoknadicu vam cim budem mogla.

Toliko od mene.
Znam da su vam moji postovi postali dosadni ali sta cu kad mi jos nije vratio Photo Scape -.-'
I molim Ivu i Natu da se ne svadjaju, jos mi samo fali da u putu razmisljam ko kome ovde vadi oci na blogu.
Izvinite jos jednom♥

6 коментара:

  1. Izvini,ali ja sam i pre znala da je ona ljubomorna na mene i da voli kad se ja osecam lose.Izvini :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман17.4.14. 14:55

    Ljubomorna? Ni na mog najveceg neprijatelja nisam ljubomorna bas cu na tebe!
    Znas Ivo, kad hoces da me ocrnis i kad hoces da nekim postom nateras Mici da me izbaci sa bloga, ne mozes da kazes da sam ja ljubomorna...
    Zalim Ivo... :)
    -NataStarDoll01

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман17.4.14. 15:09

    Nathalie Lazic sta izmisljas ko si? Samo potpaljujes vatru izmedju Ive i Nate. Smiri strasti!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман17.4.14. 15:11

      Ne mesaj se ko god da si xD
      -NataStarDoll01

      Избриши
    2. Da ti anonimni čitaoče nemoj da stavljaš nos u tuđi sos xD (dobra fora zar ne?)
      A što se Natalijinog odlaska tiče razumem je, ipak ima i ona pravi život...

      LuckyMicika

      Избриши