expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 4. 2014.

Pretstavljam vaaaaam - MPSN! :D ♥

Naslov je bas... xD
Malocas sam pitala Mici za dozvolu da pocnem da pisem novu rubriku!
Evo i nesto malo o njoj! ♥

MPSN - Modna Policija sa Nathalie, je u stvari veoma prosta rubrika. Nadjem devojku koja je malo bezveze obucena, sredim je, dam joj svoje savete i misljenja. 
Ovo je Mici radila, ali sada cete videti kako to radim ja :D

Pa, krenucemo sa prvim tutorialom. :D ♥

Radla sam ga na sen9172 .

Kliknite da uvecate. ♥

Komentar na PRE: Stikle se nikako ne nose na taj duks! A taj duks se nikako ne uklapa na crno! A taj sorts ne mozez nositi na takav duks, prvo jer se ta 2 odevna predmeta nose u 2 razlicita godisnja doba, a drugo jer duks skoro prekriva sorts, pa mozes izgledati polugola (izvinjavam se na izrazu). I objasni mi, molim te, to cudo od kreste na glavi? xD

Komentar na POSLE: Tebi savrseno stoje uske dugacke pantalone, narocito farmerke. Zato, nosi ih! Starke stoje savrseno svima, pa zasto ih izbegavati? Narocito ako su besplatne, kao ove koje imamo ovde. Siroke majice nose se uz uske farmerke, a ova je uskombinovana uz patike. Kais upotpunjuje kombinaciju.

Sve sto sam koristila je jakoo jeftino, starke su cak i besplatne.

-Da li vam se dopada Makeover?
Zelite li i vi jedan?
-Komentarisite. ♥

4 коментара:

  1. Анониман28.4.14. 15:23

    Savrsena mi je rubrika,mozes li mene?

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман28.4.14. 16:38

    Mozes li mene sredit
    Fllora. Stardoll

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман28.4.14. 17:38

    pa sada svi imate istu rubriku prvo je mici imala tu rubriku pa onda borovnicica pa sad ti stvarno nije u redu

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман28.4.14. 18:33

    Super je rubrika. ♥
    Možeš i menee? (:

    Zovem se Ancika004

    ОдговориИзбриши