expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 4. 2014.

MPSN #2,3# + Nagrade za najaktivniju citateljku!

Heeeeiii devojke!!!
Zavrsila sam geografiju! Aleeeee... xD

Uhapsila sam dve devojke danas xD
To su Fllora.Stardoll i CelebJasna.
Krecemo!!!
Kliknite da biste uvecali.

Komentar na PRE: Dopada mi se tvoj stil. Jedinstven je, mada imam 2 zamerke: Nemas nikakve pantalone ni suknju :O Osim toga, ta torba nikako ne ide uz narandzasto-zuto.

Komentar na POSLE: Haljine ti savrseno stoje, narocito ova. Slaze ti se uz kosu i sminku, a kombinaciju upotpunjuju baletanke i ogrlica.

Savet: Nosi vise haljine, fantasticno ti stoje. Probaj VOILE radnju.
Kliknite da biste uvecali.

Komentar na PRE: Prelepo si izgledala! Stvarno imas stila. Sredila sam te samo jer si mi trazila, inace nikako ne bih. :D

Komentar na POSLE:Samo sam ti zamenila haljinu. :D

Savet: Samo tako nastavi, odlicno ti ide!

CelebJasna je, drage moje, nasa trenutno najaktivnija clanica i citateljka bloga.
Pogledajte sta je cak napisala u prezentaciji:
Zato je kod mene na bazaru ceka poklon:
Da je nesto, nije.
Ali ako ti se ne dopada, prodaj je. :D

-Komentarisite!

6 коментара:

  1. Анониман28.4.14. 19:11

    Hvala puno na posvecenom postu,svida mi se haljina,blog je super zato ga stalno i citam i pratim,odlicne ste sve samo tako nastavite

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман28.4.14. 19:23

    I hvala na poklonu

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман28.4.14. 19:38

    Mozes mene urediti tako kako si njih?
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala ti!Misla sam maknut tu torbu no morala sam ić pa se desilo-.-
    No hvala na savjetu odma su se obući tako!
    Fllora.Stardoll

    ОдговориИзбриши