expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

27. 4. 2014.

Styling in Suite # 25 ❤ ^____^

Heejjj!❤
Kao sto i sami vidite Styling in Starplaza se pretvorio u Styling in Suite :D
-Zasto?
Zato sto ne mogu vise da izbucam celu Starplazu i nadjem jeftine stvari,napravim stajling i vi mi kazete da je glupo 0.0
Necu vise to.
Krecem od 25. posta jer mi je muka mi je vise da pocinjem...

Stajlinzi nece biti jeftini 
Nekad cu pokazati moj stajling,a nekad njihov (sad cu vam reci na kog mislim pod ''njihov'') stajling,zavisi kako kad :D

Imam trenutno dva modela
-jope777❤
-MiciRainbow2 ❤
^___^
Pokazivacu vam stajlinge svakog dana, jer je lakse nego u Starplazi i imaju puno lepe odece :D
I obe devojke imaju stila ❤

Evo jednog stajlinga koji sam ja napravila:
jope777:
 Meni se stajling jako svidja :D
Kosta 46 sd-a ❤

MiciRainbow2
Kosta tacno 40 sd-a :D

Idem da odgledam na TV-u  ''Toga se niko nije setio'' pa posle njega objavljujem rezultate mog kviza ❤ :D

-Sta mislite o ovoj rubrici?
Da li vam se svidja?
Komentarisite!❤

1 коментар: