expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21. 4. 2014.

Stardoll-Suite life #2

Prvo da vam se izvinim što nisam aktivna ali ovih dan mi puna kuća pa nemogu :D.Zato vam danas pišem nekoliko postova.Pa da ja neduži vreme je da nekome uredim apartman :
Evo kako je apartman izgledao pre :
Nisu loše raspoređene stvari ali nekako je prešareno.Neznaš da se skoncentrišeš samo na jednu ili dve-tri boje.Premalo je stvari u toj sobi pa sam ja iz drugih  nešto prebacila:
Nadam se da si zadovoljna kako sam ti uredila apartman i da sam ti pomogla a sada sledeći:
Jednom rečju PRETRPANO.Pogledaj kako samm ti ja uredila morala sam da ibacim neke stvari i dodam neke iz drugih soba:
Nekoliko saveta za tebe:
1.Imaš mnogo stvari i šteta je da to ne iskoristiš ali nije cilj sve natrpati u jednu sobu
2.Nemožeš u jednu sobu staviti 2 prozora sa različitim vremenom 
3.Uskaldi boje ti jednostavno previše  boja staviš u jednu sobu 
Nadam se da si zadovoljna sa apartmanom i da sam ti pomogla .
Sledeća je :
Evo njenog apartmana pre:
Ista meta isto odstojanje XD.Šalim se htela sma time reći da imaš iste greške kao i srculence15
Pa evo kako sam ja uredila tvoj apartman:
Nadam se da vam se sviđaju apartmani!





9 коментара:

  1. Анониман21.4.14. 18:42

    Slazem se da je prenatrpano, ali mi se sve stvari jako svidjaju... izbaci cu neke i da onaj prozor... totalno si upravu nisam ni skontala XD.. jel bi htela da pogledas sobu za nekih20 min..
    ~Srculence15~

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман21.4.14. 18:47

    sobu pogledaj sutra jer mi sad zapucava komp pa nmg da je preuredim... Imam malu primedbu.. Prozor je nekako velik u odnosu na vrata, a sto ispada mali u odnosu na police i prozor... ali je leps u odnosu na moje :D

    ОдговориИзбриши
  3. Joj, hvala što si uredila moj apartman i što si me savjetovala. Vrlo si ga lijepo uredila. :D

    ОдговориИзбриши