expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 4. 2014.

Toga se niko nije setio! ^____^ - Novi kviz

Heeejjj!

Evo jednog malog kviz kako biste se zabavili :D

Verovtano su neki od vas gledali ovaj kviz na ''Prvoj'' 
Ja sam izmenila malo pravila :D

Evo pravila:

- Njih 20 (koga stignem na chat-u) cu pitati neko poitanje i oni imaju 30 sekunde da kazu sve odgovore na recimo pitanje TAKMICENJA NA STARDOLL-U
- Takmicari imaju zadatak da kazu ono cega se niko nije setio xD tj. da izvuku odgovor iz malog mozga :D
-Svaki odgovor kojeg se niko nije setio povecava broj poklona za 1 :D
Ako je odgovor netacan primer: Takmicenja na Stardoll-u -  LE - taj odgovor bi bio netacan i doneo bi 20 poena sto nije dobro jer da bi se proslo u sledeci krug, mora da se ima sto manje :D (sta manje poena donosi pobedu)
- Igra se igra u parovim (cetira para) - Ko hoce neka se prijavi

Prijavljujete se tako sto:
Napisete vase ime i ime vaseg partnera (na Stardoll-u)
Posaljete mi zahtev za prijateljstvo, ako me nemate za prijatelja, jer inace necu moci da vam postavim pitanje i automaski vas disfalifikujem xD
Takmicari imaju 5 sekundi da mi kazu odgovor

Nadam se da je jasno :D
SVako ko se prijavi bez para, nece se racunati! 
Nadam se da sam bila dovoljno jasna :D

-PRIJAVITE SE!

13 коментара:

  1. Prijava NikiMoni1
    Poslala sam ti zahtijev i moj partner je kukabuka12

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман22.4.14. 15:12

      Nisi :O Ok
      -NataStarDoll01

      Избриши
    2. A da sorry pamčenje mi neradi baš najbolje XD Prihvatila sam te:)

      Избриши
  2. Анониман22.4.14. 16:32

    срцуленце15 и Смокиц3 пријава!!!
    јој.. латиницом смо!!! ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман22.4.14. 16:56

    Icy.Niki123 i Borovnicica prijava! :'D

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман22.4.14. 18:44

    prijavaaa

    funnycool545

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман22.4.14. 18:46

    funnycool545 i sofia0208 :DD

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман22.4.14. 19:23

    prijava FancyEna6

    ОдговориИзбриши
  7. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман22.4.14. 20:04

    Prijava. DivaMindzi

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман23.4.14. 12:10

    Sa DivaMindzi je i Markofudbaler

    ОдговориИзбриши
  10. Prijava zeka.p. a moj partner mi je blueboki :) ☺

    ОдговориИзбриши