expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19. 4. 2014.

Nagrade za 50 000 - Izvlacenje ♥

Heej!!!
Sta ima?
Kako ste?
 Prvo da vam se izvinim jer kasnim sa nagradama.
Zatim , da vam se izvinim jer ja jednostavno ne mogu da ukapiram GIMP, pa sam grafike opet radila u Paintu -.-
I trece, da se izvinim devojkama sa tamnijom kozom, i da vam kazem da ja jednostavno ne mogu da osencim tamnu kozu tako da ne izgleda blatnjavo.

Sada, kada smo zavrsili sa izvinjenjima, da redjemo na nagrade.
Dakle, osvojeno je:
-5 grafika
-5 slika sa imenom na pozadini
-3 njih dobice post samo za sebe


Evo ko je dobio grafike:
-vampirelady33
-DivaKata
-sofia0208
-rita3551
-Shaman_Girl1.

Evo ko je dobio slike imena na pozadinama:
-MinaBabyBaby
-Cloudi.
-CelebJasna
-funnycool545
-sunny_hey

A dobitnici postova samo za sebe su:
-nika.aa
-monsterhigh2891


Pocnimo sa grafikama.
vampirelady33
DivaKata:

xD
Shiman_Girl1
Zadovoljna sam majicom :)
Ali ima veliku glavu i neosencen vrat.
Sofia0208:
Zadovoljna sam nogama, i to je to. ♥
Rita3551:
Zadovoljna sam nogama, rukama, grudima.
Ali, glava izgleda katastrofalno u odnosu na telo...

Jako mi je zao ako se nekome ne dopada grafika....
Dala sam sve od sebe.

Slike sa imenima cete dobiti najverovatnije sutra, a postove narednih dana. ♥

To je to. Kako vam se dopadaju grafike?
-Komentarisite♥

2 коментара: