expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 4. 2014.

EGG HUNT - TRAŽENJE JAJA ♥

Hejjj , evo jedno super Uskrasnje takmicenje:

Dakle , kao onaj "ramadam" kad je bio.
Treba da pronadjete 3 jaja na dan. ♥
I na kraju kad skupite sva jaja dobijate nagradu. ♥

Ja sam nasla tri , evo ako kliknete vi na sledece linkove , mozete i vi:
To vam je u glavnom bazaar-u na ovom mestu:
Kliknite na jaje i nasli ste ga,. ♥

Onda drugi link:

Otvorice vam se valjda Dress Up Igre , i nadjite
na ovom mestu:
Kliknite na jaje i nasli ste ga. ♥

Treci link:

To je valjda tamo gde trazite prijatelje , 
nadjite na ovom mestu...
...kliknite na jaje i nasli ste ga. ♥

To je to za danas. 
Sutra cu vam dati linkove za ostala jaja. Posto je na dan
moguce maksimum da se nadje 3 jaja. ♥

Takodje , ovo takmicenje traje do 23.aprila. ♥

-Komentarisite da li vam se svidja takmicenje i da li ste nasli
sva tri jaja. ♥





6 коментара:

  1. Анониман17.4.14. 18:51

    cool! takmicenje je extra!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман17.4.14. 18:59

    Fora!!♥ Ja sam nasla sve osim ovog treceg. Ne mogu ga naci.:/
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман17.4.14. 19:33

    Jedva sam ih nasla XD
    A sta dobijemo?
    Kad smo skupljali ono prosle godine bar smo znali za sta skupljamo xD
    -NataStarDoll01

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман18.4.14. 16:42

    Takmicenje je EXTRA!
    Sakupila sam sva 3 jaja!
    Delphinana3

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман23.4.14. 18:52

    Ja sam nasla sve! :)

    -GirlsNensi

    ОдговориИзбриши