expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 4. 2014.

Mali kviz - Koliko poznajete nas blog ♥

Hejj , spremila sam vam jedan super cool
kviz... :)
Sacemo saznati koliko ko stvarno poznaje nas blog... ♥

Idite na ovaj sajt:

Kad udjete , sacekajte malo...
Kad vidite da vam pise: Kviz - Koliko poznajete ovaj blog ,
kliknite ispod: Start Quiz

Onda ce vam izaci nesto drugo:
Pisace vam opet - Koliko poznajete ovaj blog.
A ispod toga ce pisati: What is your name?
Tu u taj prazni prostor ukucajte vase ime sa stardoll-a.
I onda kliknite: continue
I onda ce vam se pojaviti pitanja...
Stisnite odgovor koji mislite/znate da je tacan
i pojavice vam se na dnu: continue 
Tako i za svako ostalo pitanje. 
Ima ukupno 5 pitanja. ♥


I na kraju ce vam izaci rezultati i moj komentar. ♥
I videcete koji ste na rang listi.
Sutra: 18.04.2014. u 18:00 sati , cu pogledati ko vodi , i 
ko bude bio prvo mesto dobija poklon od mene. ♥

-Komentarisite da li ste uradili kviz i da li vam se svidja...  ♥


5 коментара:

  1. Анониман17.4.14. 12:28

    Ja sam se potpisala sa Natasa da znaš,a i neko već jeste sa NataStarDoll01
    - NataStarDoll01

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман17.4.14. 13:42

    ja nmg da nadjem taj kviz.. nece da se ocita skroz :( verovatno jer mi je internet spor, a komp zapucava :(
    ~Srculenec15~

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam uradila i pogresila sam 2-3 pitanja.... sprry :(

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман17.4.14. 15:43

    Rjesila

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман18.4.14. 07:51

    Uradilaa!!! ♥
    -jovanavujovic

    ОдговориИзбриши