expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30. 4. 2014.

SOFP ♥

Hejj , kako ste mi? ♥
Evo jos jedne nove rubrike. :D Hahhaha , nesto sam
raspolozena danas. :D ♥

Naziv: SOFP 
Pun naziv: Style On First Place
Prevod: Stil na prvom mestu

Sta se radi u ovoj rubrici?
Ja cu obuci neku lutku na stardoll-u
(ovog puta femdem). Svake nedelje 
u petak cu postavljati post ove rubrike.
(Danas je sreda , sta se moze , postoji
i izuzeci)
Obuci cu je sa stvarima koje su dostupne 
svima , tako da se i vi mozete obuci tako kao
sto sam ja obukla nju. ♥
Ali naravno , ovo bi bila obicno rubrika , kad ne bi bilo
jos necega. 
Svaki put kad obucem neku lutku za ovu rubriku ,
promenicu joj oblik nekog dela tela. ♥

P.S nadam se da ni jedan blog ovo nema. ♥

Dakle , da ne duzim... :D
Krecemooo :D ♥

Za danas sam vam pripremila jedan
dark stil , ali veoma elegantan. ♥
Lutka koju sam obukla se na stardoll-u
zove: fedem 

Sta sam koristila u stajlingu:
Black Bralette Top  - Millionaire Mansion Fashion - 9sd
Beautiful Belt - Bonjur Bizou - 7sd
Janice Short Skirt - Nelly.com - 14sd
High Waist Shorts - Bonjur Bizou - 40sc
Winged Stilettos - Callie's Picks - 14sd

Savet: Ako vec imate ovako nasminkane oci crnom senkom ili
crnom olovkom ili jednostavno imate crnu maskaru. Ili ako imate
kosu koja ima crne pramenove ili je skroz crna , obucite se u skladu sa
bojom kose , ali kako ceo autfit ne bi bio dark , dodajte nesto sto ce
ga uciniti malo vedrijim. Neki detalj jarke boje. ♥

To bi bilo to. :) ♥
-Da li vam se svidja nova rubrika? ♥

-Komentarisite. ♥




8 коментара:

  1. Анониман30.4.14. 18:01

    Daa,super je :D
    Bilo bi dobro kad bi bila nova rubrika sa dizajniranjem kose al da se snima dok se radi,al da dizajnira jedna od blogerica a ne sa youtuba

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koliko ja znam , valjda samo ja znam da snimam ekran i postavljam videe na youtube. Ja nisam bas nesto talentovana za kose , jer me mrzi da ih pravim. Ali potrudicu se , pa ako ispadne dobro. Mozda postavim to kao novu rubriku. ♥ P.S uskoro ide iznenadjenje za tebe. ♥♥♥

      -MiciRainbow2

      Избриши
  2. Анониман30.4.14. 18:15

    Bilo bi super kad bi bila ta rubrika jer vidjet ces na pocetku ce ti bit teze a kasnije profesionalka i nas ostale ces nauciti dizajnirati,vjeruj mi da bi ovaj blog postao jos popularniji jer niko nema ovu rubriku a dosta se traze kose..Stvarno? :D Jedva cekam,al do pola 8,8 sam jos na ovom blogu,msm pratit cu ga pa nec moc bit par dana slabo cu ga moc posjecivat al nadoknadit cu sa komentarima u petak :D

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман30.4.14. 18:49

    zao mi je mici no ova rubirka i nije nesto.. samo oblacis :(

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман30.4.14. 21:16

    Super rubrika. Imam misljenje kao CelebJasna. NIlo bi super da imate takvu rubriku.
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман1.5.14. 09:28

    ajj ova ti je rubrika, bas supeeer, jako mi se sviđa kako si je uredila i vidi se da imas stila :)) voljela bi kada bi i mene tako uredila :)

    Cloudi.

    ОдговориИзбриши
  6. Mici, kaze se izuzeci a ne izuzetci :/

    ОдговориИзбриши