expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26. 4. 2014.

Upoznavanje ♥

Hejj,ja sam vasa nova blogerica zovem se Marina a na StarDoll-u MissMaki1. ♥
Jako sam uzbudjena sto sam bas ja izabrana da pisem na ovom blogu. ♥ :D
Moja rubrika ce se zvati "Svako ima drugaciji stil".
Tu cu pisati o dve lutke koje imaju jedan isti odevni predmet,a razlicito su obucene.
Tako da cemo komentarisati koja je lepse obucena i zasto.
Nisam nikoga kopirala,pa nemojte ni vi mene.
Nadam se da vam nece biti dosadno.

Od sutra pocinjem da pisem rubriku. ♥

                                                                  Sta mislite o rubrici?
                                                       
                                                                  -Komentarisite ♥



                                                               

7 коментара:

  1. Jedva cekam!!! ^^
    ~IvaCoolCool ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман26.4.14. 19:17

    Jako mi je drago da si postala blogerica i radujem se tvojim postovima.♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  3. Cestitam i jedva cekam tvoje postove! :D Odlicna rubrika :-)
    -NataStarDoll01

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман26.4.14. 21:03

    Hvala vam,nadam se da ce vam biti lepo.Moram se potpisati anonimno jer sam na rodjendanu i nisam na svom e-mailu. Hvala vam jos jednom!!! ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман26.4.14. 22:44

    Nisam se potpisala xd ♥
    -MissMaki1

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман27.4.14. 08:35

    Cestitam :D

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши