expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30. 4. 2014.

#5 ♥ S.I.D.S. ♥

Cao,odlucila sam da vam objavim jos jedan post.
Samo da vam kazem da jako tesko nalazim osobe sa istim odevnim predmetom.
I tako taman nadjem isti,ali zaboravim kako se duga lutka zove... xd
Tako da vas molim da se ne ljutite ako ne budem stigla da pisem 2-3 posta na dan. :(

Ali evo,pre 5 minuta sam nasla dve lutke.

                                                              Prva lutka je Viskica:

Lepa je,ali nije bas lepo uklopila stvari. 

Druga devojka je Ema-emica12:
Moram priznati da ovako originalni outfit nisam dugo videla. 

Zajednicke su im:
Patikee,one su iz trgovine/prodavnice Nelly i kostaju 10 sd.


Obe imaju originalni outfit,ali izaberite jednu. 
Prvih 5 cu nagraditi skormnim poklonom,tako da se potpisite. 
I da,ne mozete samo napisati vase ime,bitan je komentar za ove dve devojke. :)



6 коментара:

  1. Анониман30.4.14. 22:24

    Jako lepo!Prva devojka je lepa ali ne idu bas ove patike i haljina!
    Druga devojka ima specifican outfit i originalna je.
    Puno poz Startfacecool

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман30.4.14. 23:01

    Drugi mi je nak pree dobar bas sportski,al nije ni prvi los,nako za neku setnjicu

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман1.5.14. 07:56

    Oba su fina no prvi mi je tak raj. No svatko ima drukčiji stil. Od druge djevojke mi je vec malo bolji stil no nevoljke dark stilove ali to je samo moje mišljenje tim se djevojkama sviđa sigurno njihov ofit i kako se oblače.
    Fllora.Stardoll

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман1.5.14. 08:14

    Soriy pisem preko moba pa je malo teze evo ispravak
    Prva recenica
    ona su fina no prvi mi je tak tak
    Treca recenica
    Od druge.djevojke mi je vec bolji stil no nevolim dark stilove
    Fllora.stardoll

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман1.5.14. 09:23

    apsolutno se slazem s tobom, mislim da Viskici treba mala obuka iz oblacenja, a kada sam videla ovu drugu *____* mislim da je stvarno lepo se obukla :)

    Cloudi.

    ОдговориИзбриши
  6. Poslala sam vam poklone,pokloni nisu nesto ali sam bankrot skroz. :) xd ♥

    ОдговориИзбриши