expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30. 4. 2014.

V.S - nova rubrika ♥

Hejjj , od jutros do sada sam sa mojom BFF razmisljala
i smisljala neku novu rubriku. I dosle smo na ideju ,
da se rubrika zove V.S. ♥
Dakle, post ove rubrike cu pisati jednom nedeljno sredom. ♥
O cemu je rec?
Ja izaberem neke dve poznate devojke sa stardoll-a , i
onda ih uslikam i sklopim slike ako da budu jedna pored druge. 
Vi glasate u komentaru koja vam se vise dopada i koja vam je
lepsa i onda ja saberem komentare. Mozete komentarisati od srede
do subote uvece. I kad saberem , ona koja bude imala vise komentara , 
nju cu da intervjuisem, Ja mislim da je ova rubrika super. ♥

Evo prvog posta... ♥
Danasnje V.S devojke su: B4Barbie i dejajavu. ♥
Obe su poznate dizajnerke kosa. Verujem da ih
svi znate. ♥

B4Barbie V.S dejajavu 
-Komentarisite koja vam je lepsa i bolja i koju bi zelele
da intervjuisem! ♥

-Neka najbolja pobedi! :))

P.S ovog puta se nadam da ni jedan blog nema ovu rubriku. ♥




8 коментара:

  1. Анониман30.4.14. 15:24

    Pree dobro je,super je nova rubrika jedva cekam a sad da glasam hmm ipak b4barbie jednostavno je obozavam

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман30.4.14. 16:20

    B4Barbie,dejajavu mi je ruzna u licu
    JanaBornToShine
    Rubrika preeeee

    ОдговориИзбриши
  3. B4Barbie,i molim te je pitaj razlog zasto nije vise RY. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno! Dala si mi ideju za pitanje za intervju. :D ♥

      -MiciRainbow2

      Избриши
  4. Hvala vam puno na divnim komentarima! ♥

    -MiciRainbow2

    ОдговориИзбриши
  5. Meni je ova druga lepsa nzm zasto :\ mada obe mi nisu nesto narocito... xD

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман30.4.14. 21:22

    B4Barbie a imam i njenu jednu kosu. Predivna je.♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман3.5.14. 16:05

    It is very nice rubrick.Dejajavu is my friend and she make better hairs,i like this blog
    -ILOVECRISTIANA

    ОдговориИзбриши