expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 4. 2014.

EGG HUNT 2 - Trazenje jaja 2

Hejjj , evo za danas vec sam pronasla 3 jaja. ♥
1. jaje mozete pronaci u takmicenju: The Vote:
A mozete i da kliknete na ovaj link:
ako ste prijavljeni na stardoll-u , samo ce vas prebaciti
u takmicenje The Vote. ♥

Samo kliknete na jaje kad ga vidite i to je to. ♥

2. jaje mozete pronaci u StarDesign Fashion/Moda:
A mozete i da kliknete na ovaj link:
ako ste prijavljeni na stardoll-u , samo ce vas prebaciti u
StarDesign Fashion/Moda. ♥

Samo kliknete na jaje kad ga vidite i to je to. ♥

3. jaje mozete pronaci u Vjestima-Naslovnica:
A mozete i da kliknete na ovaj link:
prijavljeni na stardoll-u , samo ce vas prebaciti u 
Vjesti-Naslovnicu. ♥

Samo kliknete na jaje kad ga vidite i to je to. ♥

Evo ja sam nasla sva tri:
I pise mi da sam za danas pronasla sva tri jaja i da se vratim sutra
i pronadjem jos tri. Tako ce i vama pisati kad uradite ovo sto sam napisala
iznad. ♥

-Da li ste nasli sva tri jaja za danas? ♥
-Da li vam se svidja takmicenje? ♥

-Komentarisite. ♥






3 коментара: