expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

7. 12. 2014.

7th December HotHotBuys - Xmas Socks

Hellouu!
Danas je glupava,tupava nedelja i sutra naravno moram u skolu ajooj...
Imam previse obaveza u poslednje vreme...
Morala sam da citam neke knjige,da ucim za psimeni iz engleskog (koji imam sutra i dalje ne kapiram gde se pise 'at',a gde 'in'),geografiju i imam da ucim i hemiju i znam da ce da me pita i da ako ne znam da ce da mi da 1,ali ja vise ne mogu da ucim!
Od kad sam ustala jutros (8 ujutru) krenula sam da citam knjige i procitala sam jednu od 100 strane i krenula sam drugu od 200 i stala sam na pola....
Ne mogu ni ja vise ufff...
Vas to ne zanima tako da krenimo na post!
Evo danasnjeg HHB-a:
Meni su slatke,ali su mi skroz nepotrebne i mislim da nije realna cena 11 sd-a z ajedne obicne carape.
I ovaj HHB cu preskociti...

Da li vam se svidja HHB?
Kupujete?
Sta mislite o njemu?
Komentarisite!
(15 poena)

2 коментара:

  1. Анониман8.12.14. 13:09

    Meni se novi HHB dopada♥ali takodje mislim da je 11sd previse velika cena za jedne novogodisnje carape♥tako da cu ovaj HHB preskociti....
    -Indila2020

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман9.12.14. 21:58

    Sviđaju mi se :D kupila sam ih, mislim da su savršene za zimu i lako se kombiniraju :))

    ОдговориИзбриши