expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31. 12. 2014.

HHB #31 - Diamond Drops Tights ♥

Hellou. (:
Danas smo dobili poslednji HHB za ovu godinu.
Ne znam za Vas , ali ja sam ocekivala zaista neki
najsavrseniji HHB do sada. :D

Kao sto vec svi znate , HHB predmet mozete
kupiti preko HHB kalendara ili u katalogu.
Evo gde ga mozete pronaci u katalogu:

Evo i kako izgleda predmet:
Mozete ih pronaci u katalogu , po ceni od 12 stardolara.
Carape/Helanke nisu nista posebno. Lepe jesu , ali ne vrede
12 stardolara. Ocekivala sam neku glamoroznu haljinu
za poslednji HHB , a ne carape. No , sta je tu je. Necu
ih kupiti. :/

-Da li Vam se dopadaju carape?
-Kupujete? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 10 poena)



2 коментара:

  1. Анониман31.12.14. 13:45

    I ja sam ocekivala najlepsi HHB do sada,ali nista od toga.Ove carape su lepe,ali su skupe...Ne kupujem ..
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. Takodje sam ocekivala ogromnu glamuroznu haljinu,ali nista.Mogu da priznam da sam se razocarala,ali sta je tu je.Od 31 i jednog HHB-a mi se nijedan nije dopao da bi ga kupila

    ОдговориИзбриши