expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 12. 2014.

Natasi...

Khm, cao.

Secate li se kad sam digla prasinu jer je Natasa htela da podeli makeup kao nagradu?
Secate li se sta sam napravila na blogu tada?
To sam tek malopre ukapirala. Koliku sam buku digla je rje ona htela da napise makeup.
I onda ja napisem outfite i ostavim ih na blogu...
Imala sam dozvolu od milice za taj kompletan paket, ali trebalo je da znam da ce joj smetati i da ne treba to da radim.
And now, when all is done and there's nothing to say, you fave gone...
(Ona nema pojma engleski tako da, nista od toga :'D)
Anyway....

Outfite sam izbrisala i necu ih vise pisati.
Izvini Nato, izvini izvini izvini izvini....
IZVINI

2 коментара:

  1. Анониман28.12.14. 19:01

    Ne shvaćam zašto je nastala takva drama od toga. Ako ti je milica dozvolila da pišeš sve piši.Nije nataša iznad Milice da ti to zabrani! Milica je napravila blog i trebaš da je slušaš :)

    ОдговориИзбриши
  2. Mala i Natasa ima nekih svojih principa ima i ona svoje ja ako shvatate sta želim reci (govorim anonimcu ) .Izvini Natalija ja tebe jako cenim i postujem ali kasno si shvatila , zbog toga ćeš izgubiti prijatelja.Nista nije iznad prijateljstva veruj mi govorim ti iz islustva ..i ja sam se ponasala tako pa sam morala da se iz petinih zila potrudim da ih zauvek ne izgubim i nisam ali vise nije isto kao nekad.
    Ali kao sto razumem Nataliju razumem i Natašu ... :(
    SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши